Poslední recenze (102)
Cobra Kai - Hadí hlava (2022) (epizoda)
Nějak si nedokážu představit, jak by tohle finále, mohly tvůrci v šesté sérii překonat. Naprostý akční karate inferno!!!
Obi-Wan Kenobi - Část III (2022) (epizoda)
Setkání po letech a pro mě teda naprosto bez emocí. Snad další souboj bude lepší a dá nám zavzpomínat na třetí epizodu. Zatím, ale tento seriál velké zklamání.
Simpsonovi - Nemáš se čím chlubit, Marge (1995) (epizoda)
Tenhle díl jsem sjížděl pravidelně na vhsce, takže krásná nostalgie a kdy jindy si ho připomenout, než na Štědrý den :)
Poslední deníček (236)
TOP 10 HORORY 2023
Filmovou a seriálovou topku za rok 2023 ještě doháním. Hororovou, ale už udělat můžu, myslím, že jsem viděl vše důležité z hororového žánru v roce 2023. Nebudeme si nic nalhávat rok 2023 byl pro horory slabším rokem, avšak pár povedených kousků se našlo.
10. Cobweb
9. Thanksgiving
7. Sick
6. Saw X (2023)
4. Sleep (2023)
1. Talk to me