Recenze (17)
Labyrint (1986)
Moje vzpomínka na dětství...
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Tento film se mi dost líbil, hlavně po vizuální stránce a neřekl bych, že to koresponduje s hodnocením tady ČSFD.
Tajemství Severní Koreje (2018) (TV film)
Tajmeství, o kterém se nic nedozvíte! Jedním slovevem "Sračka".
Černobyl (2019) (seriál)
Prostě skvělá minisérie. Parádní rekonstrukce a vysvětlení všech údalostí kolem výbuchu. Skvělé herecké výkony!
Zrodila se hvězda (2018)
Musím říct, že jsem si myslel, že tento film zůstane ve stínu Bohemian Rhapsody, ale opak je pravdou. Parádní výkon Lady Gaga, a neméně Bradleyho. Je sice pravda, že jsem si mezi těmito filmy nechal nějaký odstup, abych to nemohl hned srovnávat, což jsem udělal dobře... Vřele doporučuji!
Salem (2014) (seriál)
Za sebe musím říct, že tento seriál mě hodně bavil. Je pravda, že začátek první série je pozvolný, ale na konci první série se to začíná parádně zvrhávat a o druhé ani nemluvím, tam už to pořádně šlape. Atmosféra a vystižení života kolonizujících puritánů a intrikujících čarodějnic je v tomto skvělá a funguje. Takže žadný béčkový seriál! Nechci nikomu vnucovat můj subjektivní názor, ale nenechte se odradit začátkém!!!
Salem - Season 2 (2015) (série)
Druhá série je o mnohem lepší než předchozí. Je plná zvratů, takže jen doufejmě, že si 3. série udrží stejnou dynamiku.
Bob Lazar: Oblast 51 a létající talíře (2018)
Super dokument, parádně vysvětleno, jak funguje antigravitační zařízení, na kterém pracoval Bob Lazar, co by reverzní inženýr...
Above Majestic (2018)
Výborný dokument, který běží nejen v konspiračním duchu... Tento názor je čistě subjektvní, ale můžu jen doporučit i přesto, že stopáž je přes 2 hodiny.
Haunted (2018) (seriál)
Jedním slovem "klišé". Scénař je dost chabý. Připomínalo mi to trochu "Věřte - nevěřte",ale o moc horší. Takový je můj dojem po shlédnutí první epizody.