Recenze (15)
Bod obnovy (2023)
Na české poměry naprosto famózní. Kéž by alespoň pětina filmů, co se zde natočí byla jako tento.
Wonka (2023)
Magické provedení ❤️ písně jen umocňují celkový dojem. Timote v roli Wonky je skvělá volba.
Barbie (2023)
Super, krásně nenásilně pojatý feminismus. A ač mi Ryan Gosling úplně neimponuje, tak tady je na svém místě.
Šílená noc (2022)
Můj nový oblíbený vánoční film 😁❤️ správná akční komedie. Nevhodná pro děti 👍🏻
Choking Hazard (2004)
Pokud k tomu člověk bude přistupovat s velkou nadsázkou, s jakou to i bylo natočeno, je to super nízkorozpočtovej film 😂 hodně u mě pomáhá nostalgie, se kterou se na to vždycky ráda podívám.
Slunovrat (2019)
Jeden z nejmalebnějších filmů ❤️ úžasný zvuk, hudba, obrazy, námět. Fakt skvěle zpracované a celkový dojem je ohromující.
České století (2013) (seriál)
Jeden z nejlepších českých seriálů ❤️
Menu (2022)
Velká spokojenost
Nejlepší přítel (2017) (TV film)
Jedna z lepších českých pohádek. Určitě se na ni rádi znovu podíváme.
Na západní frontě klid (2022)
Další kvalitně zpracovaný snímek na úrovni Dunkerku či 1917. Velké plus za hudbu, ta je skvělá.