Recenze (164)
Nečum na mě show (2021) (pořad)
Adolfeen nemá chybu. Valí a jeho první hosté také úžasní. Druhý host Horváth byl dokonalý, prostě trefa na hlavičku, a ty komentáře k dokonalosti nemají daleko. 🙂
Like House (2021) (pořad)
Totální trapnost plná lidí, kteří zřejmě považují vykonání téměř samozřejmých věcí za nadlidský úkol. -5%
Boží mlýny - Spící lodě (2021) (epizoda)
Velice kvalitní a zábavná epizoda. Celý seriál působí ambiciózně a nadějně. Těším se na další díl.
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Film je nechutně děravej až hnusnej. Je to něco, co už nechci vidět. Žádná z postav nemá přiměřenou "chemii" a vstahy s ostatními hrdiny působí úměle komicky až nereálně. Hold je pravdou, že Zach Snyder ještě nenatočil kvalitní film.
MacGyver (1985) (seriál)
Opravdu hloupé řešení problémů. Nesmysl za nesmyslem a nic, co by působilo reálně. Odpad!
Avengers: Infinity War (2018)
Skutečně hloupý film. Slabý scénář, který nedokáže logicky vysvětlit veškeré nesrovnalosti v porovnání s jinými filmy MCU. To hlavní na co jsem se těšil bylo pouze odbyto a přeskočeno.
O šesti labutích (2012) (TV film)
Pěkná inkarnace sedmero krkavců. A moudro pohádky je jasné. Vážení slova = Vážení zlata.
Greta (2020)
Živá Lísa Simpsonová. Chvály hodné.
Vánoční kronika: druhá část (2020)
Úchvatné, naprosto úžasné. Film, který drží tradici a vysokou kvalitu Netflixu. Obsazení super! Nemám výdky!.
Cesta kolem světa s Ondřejem Sokolem a Lukášem Pavláskem (2020) (seriál)
Spousta zajímavých míst a informací. Moc se mi tento pořad líbí.