Recenze (515)
Avatar: The Way of Water (2022)
Hodnotím pozitivně, technicky je to snímek TOP STROP. Cameron opravdu zase překonal sám sebe. Ano příběh je v zásadě to samé co v jedničce, ale tentokrát je tam zanesen prvek rodiny a to velice kvituji. Navíc snímek ve 3D ve vodním světě funguje velmi dobře - za mě naprostá spokojenost. Viděno v IMAXU přímo ve státě, kde tento úchvatný snímek vznikal - na Novém Zélandě ;) za to hvězda navíc (bylo to na mé narozeniny) 5*
Duna (2021)
Nářez - já byla nadšená. Herci super, výprava super. Vlastně jeden z mála snímků v poslední době, který je poctivej. Těším se na pokračování.
Lásky čas (2013)
Rachel McAdamsovou mám prostě ráda - je taková přirozená a roztomilá. Přesto že se nejedná o hollywoodský trhák ani romantiku prvotřídní kategorie. Je to příjemný snímek ze života s prvky sci-fi. Vzhledem k tomu že se dotýká obyčejného života - člověk se snadno ztotožní s postavami a vše navíc je jen jakousi pohádkovou nadstavbou. A kdoby někdy nechtěl aby svět byl hezčí, lepší... kdo by netoužil některé věci prožít znovu nebo si zkusit jiné rozhodnutí... pěkný snímek doporučuji.
Dobrý boj (2017) (seriál)
Po dlouhych letech a brilantni Ally McBealové je tu opět seriál z prostředí práva a právnických es. Méně výstřední za to více aktuální. Příjemný a zaslouží si TOP.
Pelíšky (1999)
Kdo neviděl nepochopí, kdo nezažil mepochopí - může se jen pokusit. Klenot - zobrazující fakta, omezenost a těžkost tehdejši doby a režimu s humorem nám vlastním. Zdařilé humorné drama s vynikajicím hereckým obsazením a výkony.
Tři veteráni (1983)
Pohádka spíše pro dospělé, plná dvojsmyslů a skrytých významů. Pro mě již spíše klasikou - ale o to s větší mírou zájmu. Krásná Bosana, či nebožka žena Božena, nebo lití z kulí písmenka, či nádherný Salzburg (tam sem taky nebyl) je klasickým klenotem v českého humoru - který je nad všechny české parodie a patří ke klasice - zcela oprávněně.
Monty Python a Svatý Grál (1975)
Anglický humor ve vší své suché kráse. Nezapomenutelný příběh o rytířství a vtipu středověku... klasika!!!!
Pátý element (1997)
Dokonalé, všehovšudy nejlepší sci-fi EVER!!!! Brilantní herecké výkony, fakt užasné. Neokoukané ani po asi stopadesátém shlédnutí! Vtipné, logické, bezchybné - jedním slovem dokonalé!
Simpsonovi ve filmu (2007)
Vzhledem k tomu že je to film vytvoředný podle předlohy seriálu, tak je to výborné - nové vtípky i staré známé postavičky. A co je vůbec nejlepší že tím neutrpěl seriál žádné škody ani postavy. Za mě velmi povedený díl seriálu nataženy do celivecmerního filmu.
Po strništi bos (2017)
Krásné utěšené vyprávění příbehu... z pohledu malého kluka. Děj plyne a scéna navazuje na scénu. Osobně to hladí duši a Svěrákovic filmy mám prostě ráda. Trochu mě mrzel konec - chtěla sem větší katarzi, ale i tak to pro mne byl jímavý film a 5/5 si zaslouží (mezi ostatní českou šiťávkou tvorbou je toto klenot!)