Recenze (464)
Královský slib (2001)
Kdepak, takové pohádky jaké se točívaly, už nikdo neumí. Tenhle film jsem viděl na Štědrý večer a vůbec nepřispěl k té sváteční atmosféře-mdlý příběh, nemá to šmrnc .
Noc diamantů (2001)
D.Hasselhoff by se měl asi držet Pobřežní hlídky,protože jinak nic moc. Tenhle akční film, ve kterém na něho udělala podraz jeho filmová manželka a on nakonec ty diamanty stejně shrábl, je poněkud překombinovaný.
Panika (2001)
Zlatá včelka Mája!!! Už jsem si několikrát všiml, že se R. Hauer zahazuje ve škvárách, tohle je typický případ. A vůbec: nebyla to vlastně komedie?
May Day (2000)
Převrácená luxusní loď vinou atomového výbuchu a do ní se dokonce dostane žralok - no, co si už lidi nevymyslí. A jeden ze Sedmi statečných (Coburn)tomu velí.
Nebezpečná přitažlivost (2000)
Bylo to poněkud zamotané (opět dva v jednom), několik erotických scén,několik vražd a rádoby překvapivé rozuzlení.
Balzac (1999) (TV film)
Dvoudílný film vystihuje slavného spisovatele, který měl rád život a měl problémy s věřiteli, přestože byl slavný. Depardie je typ, který zřejmě odpovídá dost věrně originálu.
Cesta ke štěstí (1999)
Je to nějak zbytečně rozvláčné, i když je předem jasné, že ti dva se dají znovu dohromady. Prostě americká červená knihovna.
Druhá šance (1999)
V trochu netradiční roli se Bruce Willis rozvádí a zase udobřuje s krásnou Michelle a nebýt jejich dvou dětí, tak je po happy-endu. Místy mi to připadá rozvleklé...
Fontána pro Zuzanu 3 (1999)
Jeden z nejhorších filmů, které jsem viděl. Asi ho Rapoš natočil pro svou Evičku, aby se podívala do Afriky.Hrůza!!!!!
Múza (1999)
Filmu chybí šťáva a ani plno hvězd to nezachraňuje,všechno se prostě nepovede,i když námět není špatný.