Recenze (464)
Čínská čtvrť (1974)
Jedna z nejlepších detektivek. Nicholson v roli soukromého detektiva se prodírá spletitým případem kolem stavby vodní elektrárny.
Čínský syndrom (1979)
Něco pro odpůrce Temelína - televizní reportérka se dostane na stopu havárie atomové elektrárny, kterou se vedení jako vždy snaží utajit. Fondová má problémy...
Čintamani & podvodník (1964)
Dvě zfilmované Čapkovy povídky, v nichž září jeho žena Olga.Je to zábava na vysoké úrovni.
Ďábelské líbánky (1970)
Bláznivá a dá se říci i černá komedie spadá do období manželů Brodských, kteří to prý i vymysleli. Zd.Podskalský natočil lepší filmy.
Ďáblova past (1961)
Baladické příběhy Vláčilovi sedí. Ukázka toho,co dovede pověrčivost a zhoubný vliv církve. Mimořádně zdařilý film, který stále upoutává i svým výtvarným řešením.
Dákové (1967)
Tohle je jeden z mých nejoblíbenějších historických filmů - vycvičené římské legie proti divokým Dákům. Kontrast obou stran je výrazně charakterizován výbornou hudbou, výpravné scény, napětí a "Vinnetou" v roli jednoho z římských vojevůdců.
Daleká cesta (1948)
Když se podíváme na režiséra, tak nám musí být jasné, že film musel zákonitě skončit v trezoru. Vykreslení prostředí terezínského ghetta působí i po tolika letech mimořádně sugestivně, zřejmě i proto, že je použit i dokumentární materiál.
Dáma na kolejích (1966)
Tenhle typ filmového muzikálu nemám vůbec rád, zvláště sborové tančení či zpívání. Jiřinka sice ráda zpívá, ale...
Dědeček automobil (1956)
Lyrická komedie je sice výborně výtvarně řešena, ale tempo příběhu je vláčné. Zajímavá je určitě účast Miloše Formana.
Dědeček, Kyliján a já (1966)
Film plný pohody i nostalgie,dědeček převozník přichází o práci i o dům, kvůli stavbě mostu.