Recenze (464)
Charly (1968)
Dramatický a dojemný příběh mentálně zaostalého muže, který se podrobí vědeckému experimentu, po němž se jeho intelekt zvýší na úroveň génia- pouze však dočasně... Film je velice působivý, i bez laciné sentimentality, ke které námět svádí...
Chladnokrevně (1967)
Možná, že tahle černobílá "rekonstrukce" skutečné události trpí dokumentaristickým úsilím tvůrců, což je na úkor umělecké stránky. Ale výsledek zanechává i po letech mrazení, možná více než při uvedení do kin . Tehdy, na konci šedesátých let, byla tohle vzdálená Amerika, ale dnes už to tak vzdálené není.
Chvilkové zatmění (2008)
Film, kterému vévodí Alan Alda v roli strýce bojujícím s Alzheimerem, se mi líbil. Není to žádná "bomba", dějově taky žádná divočina, přesto jsem u toho neusnul, Aldu daboval klasicky Pavel Trávníček a film hodnotím dobře.
Ishtar (1987)
Tak tohle je jeden z největších propadáků, který byl kdy natočen. Nepomohla ani účast hvězd, ani halasná reklama. Prostě se to nepovedlo...
Jak zkrotiti zlého muže (1986)
Tedy tohle byl dost silný úlet nejen paní Magdy. Ve filmu si vezme hokejového trenéra a pak téměř celý film "vyvádí"...
Jan Hus (1954)
Jan Hus prý sice vypadal trochu zaobleji, ale jiného než Zdeňka Štěpánka i nedovedu představit.
Jarčin profesor (1937)
Tahle velmi lidová zábava, kde hraje hlavní roli Gustav Nezval, se odehrává většinou na statku, kde si vysokoškolští studenti přivydělávají .
Jeden hot a druhý čehý (1978)
Klasická komedie postavená na komice de Funese s nečekaným závěrem, kdy žena slaví Pyrrhovo vítězství nad svým koumákem manželem.Zajímavé spojení mistra komiky s Girardotovou.
Jestřábí moudrost (1989)
Značně ponurý pohádkový příběh je poněkud zmatený, čerpá z více motivů a je to nějaké nesourodé.
Jestřábí žena (1985)
Středověká legenda o nešťastných milencích oddělených krutou kletbou je působivá a s dobrými hereckými výkony. Zázraky jsou jen v pohádkách,škoda...