Oblíbené seriály (3)
Hvězdná brána (1997)
I kdybych nechtěl dávat přímé hodnocení, průměr mi vychází skoro úplně na 100%!! :)) Jediná 8. série byla "slabší", už působila, že chcou se seriálem skončit a podbízela se vyřešením různých zápletek, ale ještě že pokračovali a vznikly i další 2 řady s Ori. :) Top seriál, můj nejoblíbenější!! :))
Teorie velkého třesku (2007)
Jeden z nejlepších a pomalu dnes už kultovních seriálů vůbec! :) Dost podobný britskému IT Crowd a přínos seriálu vidím hlavně v tom, že veřejnost začala lépe chápat "nerdy" a nenahlíží už na vědu jako na něco strašného. :) Některé jevy dokonce mně osobně zůstaly v hlavě a lépe se pamatovaly např. při výuce fyziky, jako např. Dopplerův jev. :)