Poslední recenze (5)
Grandhotel Budapešť (2014)
Další hravý svět Wese Andersona. Těžko čekat nějaký radikální posun vpřed co se týče filmových postupů. Progresivitu stylu však nahrazuje důvtip, škodolibé zacházení s diváckým očekáváním a v neposlední řadě i nasazení početného hereckého ansáblu, ze kterého vám půjde hlava kolem.
Na hraně zítřka (2014)
Live. Die. Repeat. Jedna z nejzábavnějších sci-fi za poslední léta. Po Cruisově nijakém Nevědomí, jsem neměl vysoká očekávání. Ale právě tato role mu seděla a spolu s Emily Blunt vytváří údernou dvojici. Veliký podíl na tom všem má zajistě knižní předoha a Doug Liman. Nejlepší 3D akce, která je zatím k vidění, prošpikovaná lehce černým humorem a časovou smyčkou. To je vám potom jedno, že emzáci připomenou Crysis a bojové obleky Matrix nebo Minority Report.
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Velmi příjemná podívaná sršící nápady. Nedokážu si představit lepšího hlavního představitele než-li Michaela Ceru (který letos vydal desku, takže už se řadí i mezi hudebníky). Obsazení méně slavnějšího z rodů Culkinů (Kieran), do role gay spolubydlícího, také potěší. Narážek na různé subkultury je tu přehršel a milovníci hudby si zde také přijdou na své (samotná kapela, trička Smashing Pumpkins, basové souboje,...). Abych se přiznal tak první třetina filmu mi je nejbližší. Film tolik netlačí na pilu a vše plyne přirozeně. Naopak souboje s veganem, nebo sourozenci mi přišli trošku utahané. Celkově však Edgar Wright odvedl vynikající práci.