Recenze (139)
Potvora (2017)
90%, super film :) doporučuju všem
Vražedné zprávy (2015) (TV film)
Nechápu ty, kteří dávaj odpad. Film byl napínavý od začátku do konce a rozhodně nemohl diváka nudit. Kanadské thrillery miluju a tenhle hodnotím 80%. Šlo to natočit líp, ale já si to pořádně užil a tak to má být.
Smrtící vzpomínky (2015) (TV film)
Víc takových filmů, 70%.
Láska až za hrob (2014) (seriál)
I když se na telenovely nedívám, tak tahle je jediná, co mě chytla. Zamiloval jsem si to, dávám 90%.
Sběratel polibků (1997)
Rozhodně si tento film zaslouží Oscara, tohle je vrcholné dílo. 90% za mě.
Lynč - Likvidace zásob (2018) (epizoda)
Urážejte si to jak chcete, ale za mě top, konečně se začalo něco pořádně dít, za mě 80%.
Příliš mnoho lásky (2017) (TV film)
Tyhle filmy přímo miluju. Bavilo mě to od začátku až do konce a tak to má být. 70%
Nebezpečné svádění (2009) (TV film)
Jasně, dalo se to zpracovat trochu líp, ale užíval jsem si ten film od začátku až do konce, sympatické postavy, hlavně teda Cole a krásná učitelka. Na tento film budu dlouho vzpomínat. Za mě 80%.
Krejzovi - Pěšky v protisměru (2018) (epizoda)
Ale jo, zajímavý seriál :) 60% dávám
Lynč - Špína (2018) (epizoda)
Dneska zatím jasně nejlepší díl, za mě 80%.