Recenze (139)
Noc hrůzy (1985)
Tento film je fakt bomba :)
Lukas (1998)
Takové filmy by se měli zakázat točit .
Na západní frontě klid (1930)
jeden z nejlepších filmů na světě , nemám slov :) absolutně perfektní
Tajemné zlo 2 (1993)
už nikdy více takovej propadák :(
Evilution (2008)
strašný odpad :)
Jízda do pekel (2001)
úžasný film s Paulem Walkerem :) lepší než rychle a zběsile
Ďáblova oběť (2001)
jeden z nejhorších hororů , které sem kdy viděl :)
The Dead Undead (2010)
katastrofa , nemám slov :)
Dům hrůzy (2006)
hrozné :) nuda