Recenze (154)
Swingtime (2007) (TV film)
Tohle svinstvo by si zasloužilo lepší scénář i režii. Někteří herci se sice snaží, ale celkově to směřuje do zapomenutelného průměru. A to je velká škoda.
Mrtvý bod (2015) (seriál)
Začátek sice velmi fajn, ale po půlce první série začal dost velký sešup do klišé, následovaný klasickou seriálovou nastavovanou kaší. Opět fajn nápad, ale opět bez konce, takže budeme vymýšlet zvraty, které sice nedávají smysl, ale budeme to dojit, dokud to půjde. Škoda
Mercenaries: Speciální komando (2014)
To je tak blbý, až je to vtipný. Herecké výkony nic moc, dialogy občas jak z generátoru. Ale to obsazení. Vzpomínka na mládí, kdy by to ve videopůjčovnách šlo na dračku. Hvězdička navíc za Zoë Bell.
Mr. & Mrs. Smith (2005)
Příjemná akční vtipná věc s dobrým scénářem, který je ale bohužel psán pro dva, ale Brad Pitt je na to sám. Angelina Jolie není dobrá herečka. Sice naštěstí většina vtipů byla napsaná na Pitta, ale i tak byla vidět ta mezera. Škoda že neobsadili původně zamýšlenou Evu Green, ta by mu dokázala dělat rovnou partnerku. Takhle to bohužel upadlo do průměru.
Osmy (2014) (TV film)
Dobrý nápad na tzv. Den blbec, který ale není příliš dobře zpracovaný. Mnoho zajímavých momentů, které ale k sobě moc nepasují a děj mezi nimi klopýtá a neví kudy kam. Škoda. Je to jen další zapomenutelný film.
Divočina (2014)
Mohl by to být fajn film o městské holce, která se dlouhou cestou snaží vyřešit svoje problémy a najít sebe sama. Bohužel to ale moc nefunguje. R.W. není moc dobrá herečka, tudíž není moc rozdíl mezi tím, jestli je spokojená, nebo na pokraji sil. I střih scén je docela rušivý, ale možná je to i tím, že není moc co vyprávět. Příběh se skládá jen z pár exponovaných scén, které ale vyznívají dost banálně, a spousty flashbacků. V těch naopak herecky září skvělá Laura Dern. Takže to celé zachraňují záběry na krásnou přírodu. Škoda, tohle téma nabízí obrovský prostor, který ale zůstal nevyužitý. Ale možná už kniha je takhle děravá.
Cirkus Bukowsky (2013) (seriál)
První série byla velmi milé překvapení. Sice žádný oskarový trhák, ale příjemná detektivka s prvky noir. Herci měli co hrát a hráli, fajn příběh, atmosféra, hudba, kamera... Bez váhání čtyři hvězdičky. Druhá série ale už byla podstatně horší. Děj by vystačil na jeden delší díl, některé postavy dost nepřesvědčivé a přehrávané, chování i hlavních hrdinů nelogické, místy až směšné a sebeparodující, a finále jak z katalogu filmových klišé. Takže ubírám na celkové tři hvězdičky.
Zulu (2013)
Zajímavý příběh, zajímavé postavy, dobře zahrané. Bohužel se tam autoři snažili nacpat příliš mnoho témat, než by příběh snesl. Přesah do apartheidu, bez předchozí průpravy vyznívá příliš vyumělkovaně. Škoda. Hlavní herci jsou fakt výborní. Je to tak na tři a půl hvězdičky, ale nakonec dám tři.
Jade (1995)
Bohužel ani úchvatná Linda Fiorentino nedokáže vytáhnout průměrný, a místy vyloženě špatný, scénář z bláta. Zajímavý nápad, J.Esterhas umí, ale je to celé nějaké nedopečené, nedotažené, blbě sestříhané, nepadnoucí muzika. Je z toho bohužel jen průměrná televizní detektivka.
Rodina Sopránů (1999) (seriál)
Zajímavý nápad, velmi slušný rozjezd, ale bohužel i velmi rychlý pád do průměru. Mafiánská linka se rychle vytratila, a zůstalo jen obyčejné rodinné drama, navíc velmi roztahané, takže se během skoro hodiny odehraje děj na max. 10min. Ke konci první série se to trošku zvedlo, ale i tak jsem si další série raději odpustil.