Recenze (68)
Temný rytíř (2008)
Skvěle řemeslně odvedená práce. Výborný film dokonale naplňující a i mírně přesahující hranice svého žánru. Ale nejlepší film všech dob? To těžko. Ničím člověka neobohatí, nezanechá žádný hlubší dojem, nenutí přemýšlet.
Fermatův pokoj (2007)
Jedna hvězdička za odvahu takhle pitomý scénář vůbec natočit.
Milovaní (2006)
Pěkná vztahovka, otec a syn se vyrovnávají s tragickou ztrátou matky a dcery. Jediné, co trochu ruší, jsou klišé ve stylu "Je to moje vina!" - "Je to tvoje vina!" - "Není to ničí vina!".
Setkání v Praze (2006)
Pěkné vztahové drama s několika vtipnými scénami (ať si v české hospodě objednáte cokoliv, dostanete stejně pivo).
Renesance (2006)
Vizuálně vynikající, s několika velmi efektními scénami a slušnou atmosférou. Po všech stránkách kandidát na kultovní sci-fi - kromě jediné: scénáře. Děj je plný logických děr, postavy jednají podivně, celá ústřední zápletka je povrchní... Zkrátka kdyby ten pěkný kabátek byl naplněn něčím, nad čím by se dalo přemýšlet, dám klidně plný počet. Bohužel však chybí až příliš podstatná součást filmového řemesla.
Fata morgána (2007)
Film se slušným potenciálem, zazděný scénářem plným logických děr a neumělou režií, která nedokáže vybalancovat ústřední trojúhelník postav. Místo psychologického dramatu celý film sklouzne v to, že si jen potichu zoufáte, proč se ten blonďatý německý turista celou dobu chová jako totální vůl.
Tahle země není pro starý (2007)
Naprosto dokonalá forma a naprosto prázdný obsah. Film uchvacuje a drží pozornost svkělými režisérskými postupy a realistickými scénami (opravdu s postavami cítíte, jak se bojí). Zcela zde však chybí jakýkoliv vývoj a děj je roztříštěn mezi několik nejasně motivovaných postav. Některé (třeba šerif) si jedou paralelně svůj vlastní film, jiné (Carson/Harrelson) do děje spadnou odnikud, aby se opět beze smyslu vytratily. Po zhlédnutí opadlo ohromení dokonalým ztvárněním a dostavilo se hluboké zkladmání z toho, že to vlastně celé nebylo vůbec o ničem, jen taková řídká polévka, v niž bezcílně plují nemastné, neslané postavy.
3-iron (2004)
Velmi nekimkidukovsky celistvý film s originálními nápady. Minimalistická romantika nepůsobí hloupě, naopak - člověka vtáhne do svého snového světa.
Marie Antoinetta (2006)
Zajímavý a strhující film zabíjí druhá polovina, která vypadá, jako by místo scénáře točila moje oblíbená režisérka podle písmenkové polévky. Škoda.
Náměstí Spasitele (2006)
Působivé, a takový má dobrý film být. Rozhodně to není vhodný film na romantické rande, je syrový a depresivní.