Poslední recenze (69)
Boy Kills World (2023)
Snáď z tuctu filmov berúca inšpiráciu, nadupaná a vtipná krvavá divoká jazda. Presne takýto typ filmu dnes chýba. Práca, rodina, peniaze, neustále sa za niečím ženieš v dnešnom rýchlom svete čo ti nedá vydýchnuť. Chceš sa pri aspoň priemerne dobrom filme večer zrelaxovať ale nie, nedá sa. Samé kokotiny, efekty za stovky miliónov a výsledok na grc alebo feministická dráma o tenise či bolesti po páde s koňa. Boy Kills World, je blahodarným vykúpením z tejto kalamity filmovej podpriemernosti posledných rokov. Užil som si naplno akciu, humor a áno aj ten stupídny scenár filmu presne sadol. Táto beštiálnosť ma dokonca donútila pozrieť spätne hodnotenia a teda okrem dokumentov a seriálov je to len tretí film za posledné 2 roky ktorému dávam plných 5★.
Joker (2019)
Elektrizujúca, miestami až hmatatelná hutná atmosféra v súčinnosti s excentrickou hudbou a samozrejme dokonalý herecký výkon Joaquina Phoenixa robia inak z jemne nadpriemerného Jokera nezabudnutelné najstrovské dielo plné temnoty, psychózy a opojného šialenstva. Dávam plných 5. HAHAHAHAHAH
Nikdys nebyl (2017)
Už dlho som nepozeral film po ktorom som musel hodnú chvíľu rozmýšlať čo som práve kurva videl. Film vykresľuje utrpenie, bolesť a z toho plynúce mentálne problémy až do takej miery že pri pozeraní budeš trpieť tiež. Nieje to nič príjemné na pozeranie , ale zrejme to ani nikdy tak myslené nebolo. A to je v súčastnosti rarita.