Oblíbené filmy (10)
Requiem za sen (2000)
Na dotek (2004)
Trefné, sžíravé, ironické, promyšlené, husté...
Můj nejmilejší bar (1996)
Na podruhé ještě lepší, naprosto úžasný Steve Buscemi ve skvěle vykreslené looserovsko alkoholické romanci...
Útěk do divočiny (2007)
Vydat se na cestu, poznat sebe sama, svět a najít něco....smysl, pocit, důvod...cesta je cíl. Úžasně působové dílo....silný fimový zážitek, který se vryje hluboko svými emocemi a myšlenkami po kůži,...díky Seane za něj.
Tahle země není pro starý (2007)
Bokovka (2004)
Ucho (1970)
Smoke (1995)
Miluju naprosto normální filmy, který si na nic nehrají a při, kterých čas příjemně, mile a nenuceně plyne. A najednou je konec a já mám pocit, že jsem už podruý viděl vážně úžasnej film o obyčejným životě s obyčejnýma lidma. Kromě toho skvělý Harvey Keitel a vůbec všichni kolem.