Recenze (8 377)
Život jde dál (2019)
Takové nevýrazné a zbytečné dílko, ústřední hrdina je tupan, který neumí projevit city, natož pravdu, má pozérského vietnamského kamaráda, zakrslého hloupého šéfa a citově fixované rodiče a jako protivníky, tchána a tchýni... uf.
Proxima (2019)
Síla ženskosti v hlavní roli.
Bílý bílý den (2019)
Tvrdé a chladné.. sever je neúprosný, stejně jako povahy jeho obyvatel.
Jie wen 4: Wan ťie pchien (2019)
Zakončení série o jednom výjimečném člověku s velkou a dobrou duší!
Mosazný terč (1978)
Zajímavá konspirační teorie.. dobře natočené, herci skvělí, příjemné přestřelky a bravurní ústřední zabiják, který se v několika filmech osvědčil!
Volání divočiny (2020)
Ten umělý pes mě tak sral, že jsem musel před koncem vypnout, ale přesto si troufám ohodnotit, H.F. už nepatří do divočiny, ani do té digitální, i když mu t stáří Fakt sluší! Podle mě další zbytečný "hollywoodský trhák"..
Americká nakládačka (2020)
Je to tak mile nablblé, jako všechno od Rogena.. :-)
Snoopy a Charlie Brown. Peanuts ve filmu (2015)
Milý..
Sklep (2018)
Silné psychologické drama o pátrání po mladé dívce, které se zvrhne..
Soudruh Drákulič (2019)
Maďaři byli vždycky ujetí.. :-))