Recenze (8 379)
Neviditelný muž (1933)
Hrůzostrašný příběh, oproti ostatním Whaleovým dílům jistě dnes ještě chytlavý.
Revizor (1933)
Velmi vyvedený "gogolovský přepis". Prostě Burian trochu stylizovaný, ale přeci svůj a Marvan s Pištěkem, Tréglem a ost. Prostě klasika humoru a nadsázky. :-)))
Záhada modrého pokoje (1933)
Dobrá krimi, tedy spíše detektivní povídka stran "první republiky"....
Funebrák (1932)
Krásné dialogy plné humoru ke konci filmu na Pojišťovně. :-))
Písničkář (1932)
Len za toho milého důstojného pana Hašlera..
Zrůdy (1932)
Strašlivý první pohled na lidi "různých forem"... Paradoxně však ti nejuhlazenější a nejhečí bývají zároveň nejhoršími zrůdami ze všech zrůd na světě!!!!!!
Frankenstein (1931)
Jed rozhodně o světovou klasiku, ale dnes již příliš vzdálenou nám, dnešním divákům, bohužel.
Vrah mezi námi (1931)
Základy filmového noiru, od Langa se učil i Hitchcock. Nicméně, je to příliš popisné a měl jsem co dělat, abych udržel při takové stopazi pozornost..
Svatý Václav (1929)
Pěkné kostýmové němé zpracování. Sdělné pro jistou cílovou skupinu, tedy v dnešní době.
Rin Tin Tin and his Owner and Friend, Mr. Lee Duncan (1928)
Klasickí dobrodružství psa Rin Tin Tina, dětské psí hvězdy minulého staletí.