Recenze (133)
Hungry Bitches (2007)
Vyhoněno, jdu se vysrat.
Dead Night (2017)
Celkem průměrný rodinný výlet na chalupu, kde se po nalezení starší dámy uprostřed lesa začnou dít podivné události a rodina tak bude mít co dělat, aby z lesa vyvázla živá.
Del Playa (2017)
Jako kazdeho šikanovaného mladíka i me dovedl nejen domácí psychoteror do zvratu, kdy si každý z nás položí otázku, zda není nejlepší nápad si koupit masku, doma si nahřát nůž nad plynovým vařičem a jít se pomstít těm, co to z nás udelali.. průměrný slasher. Viděl jsem i horší
Rotten Romance (2012)
První povídka je podprůměrná napodobenina M. Dory. Druhá povídka je podprůměrný klip ve stilu necromantika a třetí část nebudete chtít ani dokoukat, protože je o ničem.
México Bárbaro (2014)
Vymazlený povídkový grande horror
To není moje sestra! (2015) (amatérský film)
Jako celek to na mě prostě zapůsobilo. Přejel mi i mráz po zádech, což se nestává často, a k tomu u mladého umělce. Jen tak dál.
Sonno Profondo (2013)
Super. Břitvy, nože, ženy, krev, hudba atd atd... Konečně jsem se dočkal
Vzkříšení démona (2015)
Hodnocení mluví za vše, nekoukatelné.
Muck (2015)
Hvězdičku za výběr hudby, jinak ostuda.
Dům létajících židlí (2014)
O obsahu si udělá každý svůj vlastní názor, někdo věří a někdo zase ne. Co se týká kvality dokumentu tak plný počet. Velký potenciál, jen tak dál.