Recenze (53)
JFK (1991)
Hodně těžký film na sledovàní-je tu příliš mnoho postav,příliš mnoho se vysvětluje,příliš mnoho se konspiruje a navíc se tu často prolínají dobové záběry s těmi natočenými,což se daří ve velmi proměnlivých kvalitách.Na druhou stranu,s některými teoriemi bych možná i souhlasil a ani na chvíli mě to nenudilo.80%
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Co k tomu říct? Že příběh dvanáctiletého budoucího zachránce lidstva obsahuje akci, napětí, humor i emoce? Že šlo o další trikovou revoluci a při scéně, kdy se T-1000 zvedá z podlahy člověk začne slintat? Že Arnold na motorce je skoro stejně cool jako Arnold s rotačním kulometem? Že Brad Fiedel složil dokonalý soundtrack pro akční film? Na co- podívejte se sami a přesvědčte se,jaké to byly čAsy,kdy James Cameron ještě věděl,co by měl točit a nezaobíral se kocábkami potápějícími se hodinu a půl do moře ani přerostlými šmouly pobíhajícími v CGI džungli.
Propast (1989)
Na co se potápět pod hladiny moří-Železný Jim vás tam vezme se vším všudy a ještě vám ukáže naše anděly strážné.
Vetřelci (1986)
Akce,horor,sci fi,thrilller-vše funguje na výbornou. Hodnotím directors cut.
Hvězdné války podle Turka (1982)
Odpad nebo pét hvézdiček....nic jiného nejde.
Willy Fog na cestě kolem světa (1981) (seriál)
Taky jsem na tomhle vyrůstal-a dodnes to neztratilo svůj šmrnc.Sice je to jen nenáročná zábava pro děcka,ale dokáže držet dokonalý dobrodružný nádech až do konce přesně jako knižní předloha.A nápad nahradit lidi animovanými zvířaty má velmi dobrý "roztomile-infatilní" nádech.
Apokalypsa (1979)
Tříhodinová jízda předpeklím,peklem-až k Satanovi.Hodnotím Redux verzi.
Caligula (1979)
Excelentní polodivadelní představení ze starého Říma,kombinované s téměř autentickými orgiemi.Pro mě osobně vynikající záležitost.
Já, Claudius (1976) (seriál)
Snad každý herecký výkon je tu excelentní a i česky dabovaná verze je velmi dobrá- jedna z mála věcí,kterou mám radši v českém znění.S hlavní postavou-Claudiem prostě musí člověk soucítit.100%.
Tajuplný ostrov (1973) (seriál)
Jedna z nejlepších adaptací Verneho děl,i když se občas nedrží předlohy.A Omar Scharrif coby Nemo je totální bůh celého seriálu,i když má pro sebe vyhrazený jen jeden díl.