Recenze (151)
Modrý kód (2017) (seriál)
Těším se na každý nový díl. Tento seriál se povedl. Dobře se zde vykreslují vztahy mezi lékaři i problémy pacientů. Některé příběhy pobaví, jiné dojmou. Ten, kdo dává odpad, by se měl alespoň na jeden díl podívat! Myslím, že dosahuje kvality Dr. House.
Modrý kód - Dopis z Ruska (2017) (epizoda)
Koho nedojme závěr?
Modrý kód - Konec dobrý, všechno dobré (2017) (epizoda)
Pokud se mám dívat na soudce A.K. nebo na Modrý kód. Volím Primu. Myslím, že druhá série je mnohem lepší než první.
Modrý kód - Samé dobré zprávy (2017) (epizoda)
Moc hezký díl, který dojme
Modrý kód - Zabitá příležitost (2017) (epizoda)
Nechápu, proč je to tak špatně hodnocené. Dívá se na to někdo? Mě se tento díl docela líbil. Asi bych sice přivítala méně akce, ale nemyslím si, že je to tak špatné.
Na doraz (2017)
Nedalo se na to dívat. Přetáčela jsem scény, kdy se neustále jezdilo autem. Policie nevyřešila nic. A zřejmě není ani zapotřebí, Halle Barry vše zvládne bez problémů sama.
Polda - Lovci pokladů (2017) (epizoda)
U tohoto dílu jsem se asi pobavila nejvíc. Ani nevadí, že vraha odhalíte hned, jak ho uvidíte, Orozovič je komediální talent a zde se mi líbil i víc než Matásek.
Polda - Páté přikázání (2017) (epizoda)
Každý týden čekám na sobotu, abych se večer mohla pobavit u Poldy. Matásek a Orozovič jsou bezva dvojka.
Přístav - Série 4 (2017) (série)
Čím je víc řád, tím je seriál lepší. Bohužel, jakmile něco vysílá Prima nebo Nova, tak to má menší ohodnocení, než kdyby to dávala ČT. Každý díl mě pobaví. Čtvrtníček a Hrachovcová jsou bezvadná dvojka, ale ani Zounar ze Stankovou nejsou špatní a samozřejmě řadu gegu přidá i Klepl.. Moc se mi líbí, jak zde hraje Natálie Grossová. Je to prostě pohodovej seriál, který se povedl.
Specialisté - Útěk podle jízdního řádu (2017) (epizoda)
Špatná kamera, špatný zvuk, špatní herci a příběh? Nesmysl. V tramvaji se sejdou revizoři, lupiči i kriminalisté. No není to trochu zvláštní? Zbytečně natažená scéna v tramvaji. Zbytečně vyhozené peníze a strávený čas. Určitě by "Kuře" bylo lepší.