Recenze (32)
Death's Game (2023) (seriál)
Byl jsem připravený dát 5 hvězdiček, ale ten konec to poslal do průměru.
Jeden den (2024) (seriál)
Fakt obrovská sračka.
Cesta kolem světa za 80 dní (2021) (seriál)
Za takovou sračku by měli jít přímo do pekla.
U tebe nebo u mě? (2023)
Nevím co od toho čekáte, ale nedočkáváte se.
C.B. Strike - Neklidná krev (2022) (série)
Bohužel pro mě velké zklamání, narvat tisícistránkovou knihu do 4 hodinových epizod prostě nejde, chtělo by to o dvě epizody navíc. Spousta věcí tam chybí, ti co knihu nečetly budou asi spokojeni, ale pro mě je to zatím to nejhorší co vzniklo. Kniha je skvělá tohle zpracování ne.
Zkrátka dokonalý (2021)
Tak Jižní Amerika natočila novou verzi francouzského filmu "Za láskou vzhůru" a je to katastrofa už jenom herci jak bych se díval na babičku a dědečka před plastikou. Dokoukal jsem to , ale musel jsem hodně přeskakovat a přeskakovat. Je to prostě odpad.
Nevinný (2018) (seriál)
První série velice dobrá druhá, která nemá s první sérií nic společného stojí za hovno.
Pokoj (2019)
Dal bych 4 hvězdičky, ale poslední minuta kopla tento film zpět do průměru.
Francouzská revoluce (2020) (seriál)
Zvládl jsem první díl dál to nešlo.
Kadáver (2020)
Zajímavý film bohužel hodně předvídatelný. Až moc brzy zjistíte oč jde.