Poslední recenze (151)
Problém tří těles (2024) (seriál)
Seriál je překvapivě hodně poctivě natočený, když jsem viděl kombo Benioffa a Weisse s Netflixem, tak jsem se toho docela bál. Od předlohy je to v hodně věcech dost odlišné, ale úctu k předloze si to ponechává. Příběh běží rychle, což se dalo na osmidílnou adaptaci čekat, největší výtka je, že některé věci byly příliš zjednodušené pro moderní publikum, ale jak čtu některé recenze, tak to asi zřejmě stejně nestačilo. 80%
Temný případ - Noční krajina (2024) (série)
Pokud do tohoto seriálu jdete s tím, že koukáte na komedii, je to vyloženě k popukání. Lepší scénář by snad napsalo dítě v první třídě. Brak, scénáristé ať si sáhnou do svědomí.
Ztraceni (2004) (seriál)
Na druhej rewatch po asi deseti letech mi došlo, že jsem Lost nedocenil dostatečně. Lost je TEN seriál, první opravdu velká věc v seriálové tvorbě. Od dokonalých postav, skvělého scénáře, který sem tam sice trochu zakopne, ale dá se to v klidu odpustit, a hlavně dokonalý konec, který moje já před deseti lety nedokázalo tak dobře vztřebat. 95%