Recenze (318)
Cimrmani zblízka (2024) (TV film)
Sleduju tohle divadlo co mi to hlava brala, tak od 5 let ...a chvílemi mi šla husí kůže. Legendy odcházejí, Cimrman zůstává. Není to dokonalé, ale musím dát plný počet...
Z deníku Sherlocka Holmese - Nezvěstná šlechtična (1991) (epizoda)
Úplně skvělý atmosférický díl. A úplně mě potěšil Michael Jayston v roli bratra zmizelé ❤
Gomora - Nur ein Name (2021) (epizoda)
Mistral...můj oblíbenec😥 Chudák Azzura.
Gomora - Série 5 (2021) (série)
Já Cira nemusím, vůbec mi nechyběl a ani jsem se nechtěla na 5.serii dívat. Když mi ale sama vyběhla v i-vysilani, neodolala jsem...a už v tom zase (vlastně pořád) jedu😁
Gomora - Die Wut im Bauch (2021) (epizoda)
Ani bych se nedivila, kdyby byl naživu i Pietro 😁
Šťastné údolí - Série 3 (2023) (série)
Trošku slabší než předchozí dvě série, které jsem viděla snad tisíckrát...ale za mne důstojné zakončení. TLR je nejlepší badass a Catherine je pořád moje hrdinka 😁
Šťastné údolí - Epizoda 1 (2023) (epizoda)
Skvěle rozjetá první epizoda...čekání se vyplatilo. Nejlepší policajtka ever, je zpět♥️👍
Monstrum - První díl (2022) (epizoda)
Úplně mi z toho bylo špatně od žaludku hned od začátku. Super rozjezd...
Planeta Praha (2022)
Na velkém plátně to bylo skvělé. Pro mne i pár věcí, které jsem nevěděla. Chvílemi sranda, chvílemi drama i dojemné momenty. Moc se mi to líbilo, osobně mně i víc než Planeta Česko. Všem doporučuji.
Elektrizující život Louise Waina (2021)
Mně to tak dokonale sedlo. Mám ráda životopisné snímky, tohle je docela art, ale hlavně první polovina filmu je skvělá. Umělcův život, rozháranost, rozjezd duševní choroby...přijde láska a je to tak až dětsky nevinně ztvárněné. Vtipné, emotivní až smutné...druhá půlka už nebyla tak hutná, ale zase se mi líbilo zasazení do exteriérů...Celkově Cumberbatch x Foy super dvojice, jen ať točí dál👌 Musím dát 5, film ve mně zanechal takový ten hřejivý přemýšlivý pocit.