Poslední recenze (15)
Bod obnovy (2023)
Na ten film se krásně kouká. Je vizuálně moc povedený. Oceňuju, že se odehrává v reálných stavbách (OD Kotva, Pražský okruh u Zbraslavi, Lanový most atd.) Výborná hudba. Pro mě není důležité jak moc je příběh originální. Tady mě zaujala ta stále aktuální otázka, zda je "lepší/spravedlivější/normální" když naše životy řídí náhoda/Bůh/osud nebo když to má v rukou člověk?
Interstellar (2014)
...vložím data do pohybu vteřinové ručičky... Sorry, to už je moc! Jinak se mi líbí všechny ty situace, ve kterých postavy volí mezi "já" a "my lidstvo" a hádejte, co vyhrává?
Madisonské mosty (1995)
Film, ze kterýho bolí srdce. Skvěle napsané dialogy. Všechno tak trefně a přesně vyjádřené.