Recenze (9)
Jupiter vychází (2015)
2 slova - Nudná hovadina.
(Ne)zadaní (2013)
Dobří a obstojní herci plus pár výborných sprostých až fekálních ne že by to bylo na škodu ale nezachrání to průměr pro tv primu a tv novu na páteční a sobotní večer.
Místo činu - Plyšová zvířátka (1982) (epizoda)
Příběh na několika místech zadrhává ale nadstandardní herci zvedají hodnocení na 75%
Zimní příběh (2014)
Béčko s áčkovími herci . Plus děj co moc nedává smysl.
Hercules (2014)
Dobře natočená a koukatelná rutina.Oproti verzi s homodlakem Kellanem Lutzem velkofilm.
Warrior (2011)
Kliše jak hrom ale bravurně natočené a dobře zahrané v čele výbornými Hardym a Noltem.
„Čtyři vraždy stačí, drahoušku“ (1970)
Skvělá klasika která vždycky pobaví.
Svatby v Benátkách (2014) (seriál)
Vykradněte a všechny telenovely a další stupidity a máte český seriál.Pořád ti samí herci ani se člověk ne zasměje u mega trapných dialogů.
TOP STAR (2010) (pořad)
Odpad odpadů+reklama pro dementní snoby.