Poslední recenze (7)
Stalingrad (2013)
veľmi chabý film o najkrvavejšej bitke počas ww2. Dala som tri hviezdičky, len preto lebo tam hral Thomas Kretschmann ale keby tam nebol nedala by som ani jednu. Musím povedať že ten starší film Stalingrad 1993 bol oveľa oveľa lepší.
Země zítřka (2015)
jedna hviezda iba preto lebo tam hral Hugh Laurie. Inač celý film nemal pointu, a pripadalo mi to ako večnosť, keď som ho pozerala.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Môžem povedať že film hobit ma veľmi prekvapil. Vžila som sa do deja a naozaj som nič také nečakala. Potom čo som si zhliadla tri časti hobita za sebou, som musela dať 5 hviezdičiek. Následne som si pozrela aj všetky tri časti pána prsteňov, som dospela k záveru že hobit, je viac prepracovanejší, a zmysluplnejší film. Teraz je hobit môj obľubený film, a nemám problém pozerať ho každý deň.