Recenze (326)
Bratrstvo nesmrtelných (2021)
Pane bože........................................... pi.....a
Rozhněvaný muž (2021)
Při té covidové bídě kdy člověk čumí na nehorázné sr.... a říká si no to snad není možný je to takový světlý bod. Nějaké chybičky by se našli ale nebudu hnidopich a těch 5 tomu dám. Jo a hodně jsem si užíval muziku která řádně šimrala po kou....
Armáda mrtvých (2021)
Pane Bože to zas byla pi...... Akce jakž takž ale ten scénář a dialogy prostě děs.
Selhání vyloučeno (1964)
Díky Hlade za dobrý tip. Je s podivem že skoro šedesát roků starý film může být tak nadčasový.
Mortal Kombat (2021)
Lavíroval jsem mezi třemi nebo čtyřmi . No dal jsem 3 něco tomu chybělo.
Falcon a Winter Soldier (2021) (seriál)
Uchcané kecy, nuda, a jak to že tam nehrají žádní eskymáci ? V kině už tomu šanci nedám.
Godzilla vs. Kong (2021)
Jenom dobré bitky a pak už jenom blitky.
Za čárou (2021)
Co mi utkvělo v paměti bylo že se Anthony Mackie celou dobu pohyboval jako naprcaná bělice no a ten druhý afro Američan tam přišel z ochotnického divadla Jižního Senegalu. Strašná bída.
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Ty zpomalené záběry mohli být ještě pomalejší a Zack to mohl natáhnout cca na 10 hodin (Rimsy by si pošmáknul, Satanské tango by bylo na chvostu). Nevidím žádný přínos od minula, ale abych řekl pravdu už si ani ten kousek z roku 2017 nepamatuju.
Cesta do Ameriky 2 (2021)
Byla by to normálně velká kokotina teď je to násobeno hereckými excesy Murphyo (pokolikáté už). Ani nevím proč jsem dal tu jednu hvězdu.