Recenze (326)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Ani nevím jestli můžu hodnotit ale na ten blábol se fakt nešlo koukat, po 30min. jsem to vzdal. Jako s hráběmi a kopačkami na vesmírný koráb ?
Duna: Část druhá (2024)
Zhruba před 55 léty jsme během odpoledne zvládali 2x po sobě Vinetoua , potěch letech jsem měl včera chuť na nášup okamžitě , co víc dodat FAMOZNÍ.
Bratři Sunovi (2024) (seriál)
Nevím jak vy ale já se díval na čínské dementy.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Při tasení světelného meče jsem tu zrůdnost musel přerušit na 24 hodin a nabrat sílu a odvahu dokoukat ten zbytek.
Transformers: Probuzení monster (2023)
Ja Durak takoj že jsem si to pustil, ani nevím proč jsem tomu dal za 1.Herci nesympatičtí scénář čirý blábol snad jen ta akce.
Brána do záhrobí (1981)
Viděno na popud knihy encyklopedie filmového hororu. Troufnu si tvrdit že už tenkrát to byla sračka hojně zalévaná malinovým sirupem.
Stvořitel (2023)
Jako čerstvý důchodce jsem váhal jestli se zúčastnit středeční strkanice v kauflandu anebo těch 300 peněz dát na kulturu, tentokrát měl zvítězit žvanec. Panebože bůček v akci a já čumím na ubuleného Davida Washingtona (který je podle mě marný a na fotra určitě nemá). Vizuál OK ale ten zbytek ten bolel. Casting až na toho malého prcka velmi špatný no a scénář škoda mluvit, za mě slabé 3. (Len ta Duna ta mi chýba).
Otázka života a smrti (1946)
Dal jsem na TEDGEORGE ale bohužel u mě ten film nezabral. Mimo jiné mi byla strašně nesympatická hlavní hrdinka.
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Šel jsem z přeplněného kina (asi 30 lidí) značně nasraný. Natěšený z trailerů jsem očekával velkolepý biják a dostal jsem navoněné hovno. Suverénně nejslabší díl v sérii. Od Cruise bych to opravdu nečekal. Scénář je blábol akce nic moc. Po 10 minutách honičky v Římě jsem chtěl z kina odejít, no a všemi vychvalované finále mě nudilo ( s manželkou jsme počítali vagony aby jich nebylo příliš mnoho). Obsazení velmi bídné. jak padouch tak ta přisrávačka (mimochodem nechápu proč ji Cruise hned z kraje nezamordoval). Rekapitulace, pěkné barevné ale píčovina veliká. Velmi slabé 3 za 300 peněz.
Renfield (2023)
Velmi slabá 3 a to jen za magora Cage.