Recenze (322)
Hra (1997)
Pěkný film, kde vážně nakonec nic nevíte!!!
Van Helsing (2004)
Zajímavé pokoukáníčko!! Zajímavé od začátku až do konce!! A to jde;-)
12 úkolů pro Asterixe (1976)
Chlámačka od začátku do konce!!!
Casino Royale (2006)
Jo dobrej! Ale trochu blbý když jsou v konstarice a domě je napis "Bilý kůň":-) ale jinak v poho!
Cobra (1993) (seriál)
Kára fakt bomba!!!
D-Tox (2002)
No ať jsem se snažil jak to jen šlo nějak jsem měl problém to pochopit!! Stallone za to asi nemůže:-)
Formule! (2001)
No ušlo to:-)
Denní světlo (1996)
Takové nedomrlé!!
Soudce Dredd (1995)
Vcelku se mi film líbi! Asi to bude tim počtem mrtvých, čí tím že už předloha byla dobrá, ale klasickej robot z PC hry Z mě přišel krapet uchylnej:-)
Oscar (1991)
Sice jsem frn. originál neviděl, ale tohle te hodně dobrý!