Recenze (702)
Na lovu (1980)
Kam se hrabe hřebec Sylvester.
I Am Influencer (2022)
Zbytečně dlouhý vhled do života zbytečných lidí.
Bodies of Water (2021)
Niko Mlynarčík má imho moc velké ambice.
Jan Koller: Příběh obyčejného kluka (2022)
Jan Koller Ztracený v Penny.
Místo činu - Drážďany: Parasomnie (2020) (epizoda)
Gréta vidí duchy. Schimanski by se divil.
Zločiny budoucnosti (2022)
Viggo, jak půlnoční ninja kráčí městem, a všechno co má s sebou je vyhřezlá kýla. Cronenberg recykluje sám sebe, ale v nějakých brněnských papundeklových kulisách, bez atmosféry a napětí. Už nemá co říct, nebo jenom neví jak? Doufám, že v příštím filmu přesvědčí o opaku. 2,5 *
Family Romance, LLC (2019)
Wernere, Wernere, cos to zase proved.
Monstrum (2022) (seriál)
Nudné a nijaké, stejně jako ta nula Dahmer. V porovnání s Bundym, Kemperem nebo snad dokonce se samotným panem F. tsstss tss.
Fresh (2022)
3,5* první půle lepší
Třicet případů majora Zemana - Kvadratura ženy (1976) (epizoda)
Proč mi ukazujete takovou hrůzu?