Recenze (33)
Irčan (2019)
Scorsese se cítí v tomto prostředí jako ryba ve vodě.Je radost vidět tuhle bandu pohromadě,ale to digitální omlazovaní mě trochu sralo..
6 underground: Tajné operace (2019)
Fajn akční výplach,5* protože Florencie a Muse
Vandráci (2018) (seriál)
Znám bandu, která si říká Fullgas a i bez záběru z dronu strčej nějaký Vandráky do kapsy....
Kombo (2015) (pořad)
Velmi povedené,vždy přesně vystihuje daný žánr kapely či samostatného umělce,pohled do začátků jejich kariéry je mnohdy velmi úsměvný.Naposledy viděno Visací zámek 35let. "Punk's not dead!"
Vyšehrad (2016) (seriál)
Sorry vole,ale já,p...m Chelski a Slepice
Diktátor (1940)
Humorně mrazivé,nadčasové,geniální.Momenty s pudinkem,zeměkoulí,setkání s Napolonim a holení za tóny maďarského tance jsou geniální.Je neuvěřitelné,jaká proroctví(obava) se Chaplinovi naplnila...
Suburra (2015)
Pikante italiano mafia e politika,senza compromessi,bella musica! Zneklidňujicí a nekomromisní pohled na italskou mafii a politiku.Hudba mi sedla jako dobré tiramisu.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Počáteční nálet rudochů je srovnatelný s vyloděním v Normandii.Emmanuel za kamerou potvrzuje, že je extratřída,Iñárritu prostě umí(nejen mazlení s méďou) a Leo si(doufám)jde pro naháče.
Šéfkuchař na grilu (2014)
Favreau si to nejen skvěle napsal a zrežíroval,ale i dokonale uvařil.Modří vědí,že na vlka je nejlepší solamyl a vztah na pracovišti nedělá dobrotu:) Sofii bych ve foodtrucku posadil na gril,rozžhavená musí být delikátní...mňam!
Everest (2015)
Příběh z doby,kdy se začali komerčně provozovat výstupy na střechu světa.Atmosféra bájného,nečitelné přírody,pravých horalů a lidských snů v syrovém balení.Viděno ve 3D-doporučuji!