Recenze (354)
Aréna (1989)
Jak já se na ten film těšíl jako malej! když jsem viděl od intersonicu upoutávky běhal jsem do půjčovny skoro každý den esi už to nemají:) Ale už tenkrát jsem byl lehce zklamán a dnes mohu říct že před odpadem to zachránilo jen mé tehdejší nadšení:D
Hrubeš a Mareš jsou kamarádi do deště (2005)
Stejně povedené jako Nuda v Brně. Tak já bych to s dovolením Doťuk :D 80%
Nuda v Brně (2003)
Výborná komedie které černobílá sluší. PS: Dotýkej se mě Stando :D
Saló aneb 120 dnů sodomy (1975)
Nechápu jak tohle mohl někdo vyprodukovat a jak v tom mohl někdo hrát! každopádně to je pěkná banda úchyláků.Pokud se vám líbí homosexuální snímky s dědky, pojídání extrementu a brutalita směle do toho:) pokud ne raději se tomu vyhněte dle mě není vůbec o co stát .
Vyvrhel z pekla (1981)
Hodnocení je hodně z nostalgie! Viděl jsem to někdy v 80. letech na VHS a byl to doslova nejstrašidelnější Horror mýho mládí ta hudba byla famózní a Eastman děsivej.Nevím jak bych se na to tvářil dnes a možná to ani nechci vědět, ta vzpomínka mi stačí a opětovné shlédnuti by mi možná skazilo výborný dojem z opravdu děsivého horroru na který se dnes asi nic nedotáhne.
Noc v Roxbury (1998)
Komedie s kultovními hláškami:bože já volal Emíílioo :DProstě super komedie našlapaná našlapaná až na půdu! Nic intelektuálního ale když vypnete mozek skvěle se pobavíte a dá se to vidět mockrát! Holt někomu se líbí někomu ne :) Já na ni nedám dopustit... a navíc ten soundtrack!!!!! What is love....
Nic než trable (1991)
Naprosto nechápu strašné hodnoceni na IMBD a některé názory na tuto skvělou komedii, která je skoro jak z Burtonovy filmotéky!Výborný Chevy i Aykrod s Candym, kteří si vystřihli hnedle dvojrole.Nesmím zapomenout i Negrona který byl taky skvělý!Pro mě jedna z nej komedii 90. let která měla ale spíše patřit do 80.:)Škoda že je tolik opomíjená jak v TV tak na DVD.
Gymkata (1985)
Viděl jsem to kdysi dávno na VHS v otřesné kvalitě, ale vím že jsem to jako malý kluk miloval!Gymnasta kterého vytrénují na jakýsi závod o přežití kdesi v Rumunsku kde se probíjí nejen přes zapadlé vesnice plné šílenců, ale i pře jakési naháněcí komando. Velmi rád bych si to ještě někdy zhlídnul:)PS: Richard Norton tam byl hlavní záporák, hlavním hrdinou byl nějaký neznámý gymnasta:) Tak jsem si to už sehnal a opětovně zkoukl :) co se týče bojového umění tak žádná sláva to není, ale hodně filmu z tehdejší doby předčí, myšleno hlavně americkou produkci! Film má brutální atmosféru a 20 minut v parmistánské vesničce šílenců je skvělá, takže s klidným svědomím přidávám ještě jendu hvězdu vzhledem k roku vydání!
Ponorka (1981)
Jestli milujete válečný filmy a o ponorkách zvlášť, není co dodat! Nejelpší film s touto tématikou!Německá kinematografie je většinou nic moc ale občas se tam urodí Perla.
Duna (1984)
Mno Duna sfilmovat nejde a Lynch se o to pokusil svým svérázným způsobem.Jako film je to rozhodně zajímavý a svým bizzardním pojetím přitažlivý! pokud nesrovnáváte přímo s knihou a vezmete to jako film s tématikou DUNY prosím je to slušné scifi i když pro lidi kteří nečetli trošku nesrozumitelným a pro lidi kteří četli zas poněkud překrouceným a zkráceným. Mno nevyberete si :) každopádě za shlídnutí stojí!