Recenze (27)
X-Men Origins: Wolverine (2009)
Promarněná šance. Ale kvalitně promarněná.
Poslední tanec (2006)
Brutální pojetí narace, bavilo mě velice.
Poslední plavky (2008)
Kdyby tohle natočil Kusturica, líbilo by se to každýmu. Akorát, že nenatočil :)
Rjú ga gotoku: Gekidžóban (2007)
Po delší době nějaký Miike, který měl (alespoň v mém světě) hlavu a patu. Je to podobně nepravděpodobné jako Dead or Alive a je to dobré.
Uchazeč (2008)
Místy trochu moc Michael Clayton, ale jinak podařené.
Besat (1999)
Patřičně temné.
Díra (1998)
Stalker v paneláku s muzikálovými výstupy. Proč ne ;)
Sweet Sweetback's Badassss Song (1971)
Neviděl bych to tak tragicky, poměrně dost nablblý to je, o tom žádná, ale celá závěrečná půlhodina, vyřešená jako obrovský trip za svobodou je výtvarně i zvukově dost dobrá.. a když na mě na konci vyskočilo to WATCH OUT.. no, jak za starejch dobrejčasů Ejzenštejna :) Škoda, že tam toho nebylo víc, pak by co dávalo mnohem větší smysl.. :))
Bullet Ballet (1998)
Bezbarevné očekávání smrti. Smrti?
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Asi nej-- anime seriál, který jsem viděl. See you, Space Cowboy :)