Recenze (21)
Riphagen (2016)
Jméno Andriese Riphagena si budu ještě hodně dlouho pamatovat.
Jedna noc (2016) (seriál)
Na začátku až zběsilá reklama na seriál, který si to ani moc nezaslouží. První dva díly solidní, pak jen nudná výplň, kterou zachrání závěrečné finále. A ještě John, vyšetřovatel a návladní. Hlavně za ně, nakonec horší čtyři. A příště raději bez Rize, prosím.
Papírová města (2015)
Příjemná komedie, která mě rozhodně potěšila. Nic víc, nic míň.
District 9 (2009)
Vynikající film. Ještě mi tam chybí žánr hořká komedie.
Pustina (2016) (seriál)
Seriál roku 2016. Nemám slov.
Pot a krev (2013)
Průměrná, přihlouplá jednohubka.
Turks fruit (1973)
Vidět Rutgera v celé své kráse? Pro mě zcela zásadní a nezapomenutelné.
Orka zabiják (1977)
Nezapomenutelný film. I po těch 39 letech. Bože, jak hrozně to letí.
Hra peněz (2016)
Lehce nadhodnocené, hlavně za fakt, že bylo až do teď pro mě nemyslitelné vidět Julii a George v jednom filmu.
Testament mládí (2014)
Skvělý, smutný, dojemný. Posledních patnáct minut mi z toho běhal mráz po zádech