Oblíbené filmy (10)
Avatar: The Way of Water (2022)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Podle mě nejlepší film z Tarantinovy dílny. Skvěle vymyšlené příběhy navazující na sebe a nutnost vidět film více než jednou pro pochopení všech návazností - tak to mám rád. :) Super výběr herců...
Úsvit planety opic (2014)
Neskutečně skvělý snímek. Oslovil mě moc. Propracovanost opičích pohybů a jejich řeči, to jsou prostě skvělé herecké výkony. Oslovuje mě to také z důvodu tématu... Já prostě fandím opicím... :D Jako člověk věnující se parkouru mám hodně rád pohyb opic a tento film je toho plný. Postava Caesara je velmi sympatická a taková inspirativní. Velmi vydařené pokračování prvního dílu :)
Rocky (1976)
Útěk do divočiny (2007)
Tento film mi mluví přímo z duše. Sice v extrémním podání, ale v hlavním hrdinovi jsem se viděl. Je skvěle ztvárněný a jelikož je podle skutečného příběhu může být i inspirací.