Recenze (5)
Sedm statečných (2016)
Až na pár klišé a nevýraznou hudbu bezva film, u kterého se nenudíte. Ovšem nic nového pod sluncem.
Neon Demon (2016)
Jestli čekáte film s krásným vizuálem a líbivým soundtrackem film vás nezklame. Čekáte li kritiku fungování módního průmyslu tak něco málo dostanete. Vše však končí v půlce filmu a pak dostaneme jen drama u bazénu, které vás ani nechytí tak za srdce - jak by mělo - díky mdlím předvídatelným charakterům.Toť vše. Nic víc, nic míń.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Nádherný, brutální, emotivní, ale dlouhý a časem, až nudný film. Leo si oscara vydřel to je pravda, i když měl už i lepší filmy. Co k tomu dodat? Asi nejdrsnější "road trip", který jsem kdy viděl. A s neskutečně zmáknutou kamerou. (7/10)
Deadpool (2016)
Brutálně zábavné. Něco co tu nebylo už hodně hodně dlouho (když vynechám Kingsmany). Je vidět, že si celý štáb užíval každou chvilku strávenou na filmu. Tolik nápadů a easteregů, až se vám protáčí panenky. Zmáknuto po všech stránkách, samozřejmě jsou zde nějaké klišé, ale ty velice snadno přehlédnete. Prostě náramně chytlavý film. (9/10)
Dárek (2015)
Film na kterém lze krásně uplatnit přísloví "Kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá". Je herecky a režijně velmi dobře zvládnutý. Sice se jeví jednoduše, ale dokáže vás velice rychle stáhnout a ohromit. Jedinou vadou na kráse jsou předvidatelné zvraty. (8/10)