Recenze (29)
Nemocnica (2021) (seriál)
Tak tomuto žánru som teda neporozumela.. je to pokus o drámu s komickými prvkami? Pokus o paródiu na niečo? Aj fraška je eufemizmus.. škoda potenciálu niektorých hercov, no scenár, réžia = tragédia
Joker (2019)
Najväčší strach som mala z tej jokerovskej chôdze - hádam väčší ako z úsmevu
Já jsem vrah (2018) (seriál)
Výborný dokument, hlavní účinkujúci sa konfrontujú buď sami so sebou, alebo s ostatnými zúčastnenými, priestor na vyjadrenie dostávajú všetky strany - tak to má byť... a ak už náhodou začínate súcitiť s vrahom, prichádzajú vyšetrovatelia s logickými argumentmi..
Koruna (2016) (seriál)
Vynikajúco prepracovaný seriál, ľahko a zrozumiteľne podaný.
První oddělení (2009) (seriál)
Hviezdička za Daniša a Rúfusa.
Nevinnost (2011)
Silné emócie. Filmu nechýba absolútne nič.
Samotáři (2000)
Všetko povedané - to sme my - generácia XY
Děti z Bullerbynu (1986)
Opäť sa budem opakovať - kniha je v tomto prípade lepšia ako film.
Emil i Lönneberga (1974) (seriál)
Detstvo s Astrid Lindgren bolo vždy o niečo jednoduchšie. To platí aj o Emilovi.
Gomora (2014) (seriál)
Čisto naturalistické. "Savastano strieľa ako Marek Hamšík" pobavilo.. 10/10