Recenze (148)
Evado (2011) (studentský film)
I při tak krátké stopáži jsem zvládl 2x usnout a nedostat se ani do půlky, nehodnotím.... ale kdyby ano, pochybuji, že by to bylo přes 2*
Hlavně nezávazně (2011)
Oddychová blbina furt na stejné brdo, ale proč by ne.
Hostel III (2011)
Je to nechutné---ANO je to nelogické---ANO Je to zábavné---ANO Je to HOSTEL!
Jackass 3.5 (2011)
Nějak moc keců a málo scének.
Jsem číslo čtyři (2011)
Není to špatný film, sice takové sci-fi Stmívání, ale vcelku záživné. 3 a 3/4 hvězdičky
Kazatel (2011)
Možná je to béčko plné zpomalovaček a jsou tam přehnané triky, ale fandy post-apokalyptických a upířích filmů musí bavit. Upíři jsou správně nechutní, Kazatelé skvěle nadpřirození, orwellovská totalitní společnost ve jménu církve správně utopická..no nebýt trapného konce připraveného na dvojku,dám snad i 5*
Lemonade Mouth (2011) (TV film)
Teen pohádka o multikulturní looserovské kapele, naivní, pozitivní a trapné. Ale dalo se to sledovat i když nejsem ani vzdáleně cílený divák Disney Channel. Slabší 3*
Lidice (2011)
Skvělý film! Nebylo chvíle,kdybych se nudil. Vytýkané množství "poslepovaných" příběhů nebylo vůbec na škodu. Četník, který dělal svou práci a lidé jej za to nesnášeli, odpudivý nacistický velitel, padělatel, holka, která chtěla dělat "odboj" láska, nenávist,... .
Love (2011)
Mám rád české a slovenské filmy, obhajuji je a chválím, ale tady to nejde... nebýt nadávek a pár vtipných scén tak je ten film zralý na nevýznamnou epizodu nějakého trapného seriálu. Dobrá dobrá, pominu ty nelogičnosti, šílené náhody a voloviny a přidám procenta, za to, že je to "náš film" max 3*. ať nežeru
Masakr v Norsku: Mysl vraha (2011) (TV film)
Na můj vkus příliš povrchně zpracované. Pár nových informací se dozvíte, ale takto zajímavé téma zde není zcela jistě vyčerpané.