Recenze (451)
Definice lásky (2012) (TV film)
I když mám rád Polákovou, rak to byla hodně velká kravina. Ani hlavu ani patu.
Díra u Hanušovic (2014)
Moc přemýšlím nad tímto filmem a nevím co napsat. Výborné herecké výkony, brutální deprese ...
Dítě Bridget Jonesové (2016)
25.11.2016, Bylo zde několik momentů, u kterých jsem se zasmál. 3+
Dívka a moře (2023)
3 -, návod mně na tom filmu vadilo.
Dívka na koštěti (1971)
Dnes vidění snad po dvacáté, ale pirát je to výborné.
Dívka ve vlaku (2016)
Průměrný příběh, který je možná v knižní podobě lepší. Jinak si nedovedu představit, že to byla nejlepší kniha roku 2015 ... V porovnání se severskými seriály hodně nižší úroveň.
Dobrá sestra (2022)
Hodně nepříjemný Redmayne.
Dokonalý trik (2006)
Chvílemi jsem se ztrácel, ale jinak pěkný film.
Doktor Strange (2016)
Moc mě to nezaujalo. Nejsem ten comixový typ. Čekal jsem trochu něco jiného a ne takovou slataninu.
Dokud nás svatba nerozdělí (2017)
Slabší francouzská komedie. Oddychovka na večer.