Poslední recenze (785)
Nelítostný Parker (2013)
Docela slušně řemeslně odvedený béčkový akčňák.
Nebeská brána (1980)
Nesnesitelná délka, která není omluvitelná příběhem ani vykreslením vztahů. Přitom to vzbuzuje pocity, že spousta věcí zůstala nedodělaná. To je velmi trefná charakteristika od Lima, že film je "autorsky zpupný".
Addamsova rodina (1991)
Legendární klasika, která mne minula, když byla mladá. Myšlenka dobrá, ale dnes mi to připadá ukecané a málo veselé s prořídlou atmosférou, která neudrží pohromadě nudný děj. To třeba Beetlejuice (1988) je film, který si i po letech udržel kouzlo a svěžest..