Recenze (300)
Sestry v Londýně (2001)
Boze...na to sa nedalo pozerat.....a to zvyknem dopozerat kazdy film..ale na toto som fakt nemal....
Blade: Trinity (2004)
Priemerny film....vidiet ze je to uz 3tie pokracovanie....na 2 sa nechyta.....aaaaa snipes sa mi do tej role vobec nehodi.....
Mazaní hoši (1998)
slabe....malo vtipne......pacit sa to bude asi iba ludom o akych je aj tato "komedia"
Nenávist (2004)
Viac sokov ako v ringu........dobry pibeh(sice zamotany ale nakoniec je vsetko dobre vysvetlene).......urcite patri medzi naj horory poslednych rokov
Vybíjená (2004)
nic moc.....najlepsi tam bol aj tak David....:)
Repli-Kate (2002)
Dost som sa zasmial...ale ze by som to pozeral este raz.....no to sa asi nestane (ak ano tak pridam este 1 hviezdicku)
M*A*S*H - Nashledanou, sbohem a amen (1983) (epizoda)
Casti mashu ktore reziroval alan alda sa mi velmi nepacili,ale tento film bol celkom dobry...ale nieco tomu chybalo.
Intermission (2003)
podla mna to bolo dost onicom+spatne herecky..no je fakt ze taketo filmy nemam moc rad....
Choking Hazard (2004)
Konecne prichadza z ceskej kinematografie nieco ine ako filmy o huleni a drogach.....
Protivný sprostý holky (2004)
No komedie velmi nepozeram ale tato sa mi celkom pacila...parkrat som sa zasmial a nezaspal som(a to sa mi dost casto stava pri tomto zanri):) a tak hodnotim ***