Recenze (444)
Pink Floyd: The Wall (1982)
Každopádně zde mluvíme o snímku, který stojí za kouknutí...vizuální stránka, texty písní a celkový "příběh" je naprosto unášející..bohužel nejsem asi tak velký fajnšmekr, abych dal za pět hvězd...;)
Počátek (2010)
Jsem nadšen především bravůrní filmařinou, kterou Nolan předvedl. Herecké výkony a především Zimmerova hudba jsou přímo magickým kořením tohoto snímku. Budu muset film vidět ještě jednou, abych mohl napsat lepší pocit z příběhu, který ovšem řadím hodně vysoko. Každý filmový fanoušek by toto dílo měl vidět. Mám pocit, že to je snad povinnost. Exciting.
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Suuuper!!!Tak po dlouhé době jsem opět nelitoval, že jsem šel do kina!Zdejší hodnocení kupodivu naprosto sedí a ani já nemám proč, šetřit superlativy. Zcela se ztotožňuji s Bossem321!!Po všech stránkách mohu doporučit a těším se, až se na tento skvost opět podívám..
Podraz (1973)
Podraz je naprosto geniální podívaná..Prostředí, hudba, herci, téma..všechno je prostě stoprocentní..Jen mě mrzí, že film nemá třeba nějaké další pokračování..Top 10!!!
Pochyby (2008)
Konverzační drama, které udržuje celou dobu diváka v mírném napětí, je pozoruhodné. Velmi zajímavé téma a samotné zpracování ve výsledku připraví divákovi velký zážitek. Neodpustím si ovšem poznámku, že na základě také tohoto snímku se ptám, zda má dnes smysl existence církve v jakékoliv její podobě?Já myslím, že rozhodně ne.
Pokoj 1408 (2007)
Atmosféra hororového typu se pomalu rozjíždí v druhé polovině filmu..vlastně ani nejde o horor..je to příběh o psychologické halucinaci, která diváka vtáhne do děje a přicházejí klasické lekačky...Hvězdy za Kinga, hlavní role a několik zajímavých, děsivých scén..
Policajti z předměstí (1999) (seriál)
Je to neuvěřitelný ODPAD....ale také něco vypovídá o skutečném odpadu ve státních složkách na všech úrovních...
Polytechnika (2009)
Geniální osobní vypořádání se s událostí, která změnila před dvaceti lety kanadskou společnost. Pro mne vrchol prvních 4 dnů KVIFF. Denisi Villeneuve, smekám před Vámi a navždy Vás tímto řadím do své síně slávy. Srovnatelné s Klass. Doporučuji.
Poslední skotský král (2006)
Po delší době opět kvalita, přátelé!V důsledku je tento skvost naprosto srovnatelný s Hotelem Rwanda...Velice oceňuji historickou přesnost a preciznost při samotném natáčení. Tento klad je navíc umocněn exkluziním výkonem Forresta (Oskar - herec HR)..Ještě den po filmu na to musím myslet...podobné filmy by rozhodně měli vidět všichni ti, co popírají genocidy a hajlují ke svým falešným vůdcům..:(
Poslušně hlásím (1957)
Poslušně hlásím, že jsem opět zde..a opět s pěti *