Recenze (16)
Carmen (2010) (divadelní záznam)
Nejhezčí opera jakou znám a toto bylo opravdu velmi zdařilé nastudování!
Černý Tulipán (1964)
Připojuji se ke všem uživatelům, pro které je Černý tulipán romantickou srdcovkou jejich dětství. Mladý a nádherný Delon, jeho chytrý kůň Voltaire a otravný La Mouche. Dabing mám spojený s panem Ladislavem Lakomým a Jiřím Tomkem. A na Černého tulipána jsem si hrála i já s kamarádkou...:-) Prostě milovaná klasika, nemůžu jinak než za 5*
Dar lásky (1978) (TV film)
Už je to moc a moc let, co jsem tento film viděla v televizi, ale živě si vybavuji, jaký dárek z lásky si Beth a Rudy dali...
Domeček na prérii (1974) (seriál)
Také z nostalgie za 4*, pravidelně jsem v dětství tento seriál sledovala na rakouské televizi. Toho chlapce tam hrál Jason Bateman, který hrál "náhradního" otce v Juno a také Melissu Gilbert jsem viděla v jiných filmech...
Elektrický jezdec (1979)
Mám tenhle film ráda...mám ho ráda tak, že i přesto to, že jej mám doma ve své staré videotéce, tak jsem se na něj (snad po sedmé), dívala v nočně-ranním čase od 1,30 h - 3,30 h na Primě 12.6.2011. Pollackovská klasika, stále fešácký Robert, Jane, šlapající tu dálku v těch šílených kozačkách s podpatky a ten koňský krasavec...
Jako jed (1985)
Legas řekl vše za mě...
Krásnější než sen (1942)
Fred nikdy nezklame a krasavice Rita Hayworth překvapila - tančila skvěle! Elegance sama!
Kufr plný nadějí (1978) (TV film)
Scénář slabý a Petra Svojtku jsem nikdy moc nemusela. Ovšem za pihovaté děvčátko v první lavici dávám * navíc, obzvlášť, když je to již přes 25 let jedna z mých nejlepších přítelkyň :-) Sylvi, vůbec ses nezměnila! :-)
Mandrin (1962)
Z filmu viděného před více jak 30 lety si pamatuji jen ty sudy v řece s nápisem Mandrin. První půle rozvláčnější, druhá již akčnější a příjemná hudba. Skoro půlstoletí stará romantika mi trošku připomíná Delonova Černého tulipána.
Mike Hammer (1984) (seriál)
Seriál mého mládí a úžasná titulní melodie Harlemské nocturno od Johnnyho Ottise.