Recenze (1 141)
Gravitace (2013)
Působivý film, ale nevidím jediný důvod proč bych si ho pustil ještě jednou.
Greyzone (2018) (seriál)
Jako "příběhový" celek totálně nahovno, některé díly koukatelné - víc u jednotlivých dílů. S kolegy uživateli se u tohoto seriálu totálně míjím.
Greyzone - En chance (2018) (epizoda)
Další kupa nesmyslů.
Greyzone - Første mission (2018) (epizoda)
Díl plný nesmyslů.
Greyzone - Overlevelse (2018) (epizoda)
Hele jako chápu, že teroristé musí mít občas pohlavní život (a ne pořád mastrubovat) a ve Stockholmu to nejde jinak než s obětí , ale proč spolu komunikují anglicky - to je jako nový level konspirace?
Greyzone - Simone (2018) (epizoda)
Jedna hvězda navíc za to, že teroristé utíkají ve škodovkách.
Grimsby (2016)
Smáli jsme se až nám tekly slzy. Díky.
Griselda (2024) (seriál)
Tohle je vážně slabý, a hezky to tady vystihl uživatel "Sharlay".
Hacker (2015)
Ano slabý a logicky děravý příběh, ale radost z kamery, režie a hudby.
Had (2021) (seriál)
70%.