Recenze (1 140)
V kruhu koruny - Richard III (2016) (epizoda)
Přijde mi to jako na houpačce. Titulky fajn, ale stejně vám ujde jedna třetina, když engliš umíte jen taktak. Benedict Cumberbatch svým výkonem všechny ostatní "drtí" tak, že vám přijde, že všichni ostatní přehrávají. A hra samotná je historicky tak tendenční, že by za historickou hru ani neměla být považována. Naopak postava a představitelka královny Markéty (Sophie Okonedo) sem padne (na rozdíl od první části Jindřicha VI.).
V kruhu koruny - Jindřich VI. (1. díl) (2016) (epizoda)
Sophia Okonedo tam nesedí jak věkově tak typově. Škoda jen, že Maxine Peake hrála už v Jindřichovi IV.
Akta X (1993) (seriál)
V 90. letech shlédnuty myslím 3 řady a pak finito. Celkově mám ze seriálu po těch letech pocit asi takový jako zde popisuje "DaViD´82", ale nehodlám jej kvůli tomu sledovat znovu a podle toho hlasovat. Tudíž dávám pocitové celkové 4 hvězdy.
Brief Encounters (2016) (seriál)
Souhlasím s Bartecou + to má britský humor, který našim seriálům tak zoufale schází.
Doktorka Fosterová (2015) (seriál)
1. sezóna První dva díly skvělé, pak to má klesající tendenci. Ano poslední díl je velmi odbytý. Pro Suranne Jones zasloužená BAFTA. 2.sezóna - opačný dojem, tedy gradující úroveň. Doporučuji jako povinnou četbu pro rodiče.
Řidič slečny Daisy (1989)
Klasický oscarový kus, se všemi klady i zápory.
Kommissarie Winter (2010) (seriál)
Epizoda č. 1 - Vänaste land - 75%, epizoda č.2 - Rum nummer 10 - 65%, epizoda č.3 - 80%.
Poldark - Epizoda 6 (2016) (epizoda)
Jeden problém - dámy na přelomu 18. a 19. století asi na plastice nebyly. :-)
Legion (2017) (seriál)
Celkově trošičku lepší 4 hvězdičky. Druhá polovina zdařilejší, prostě musíte přečkat první dva díly, které by mohly odradit. Slabších a natahovaných chvilek je celkem málo, tak vám těch osm dílů uteče. A vizuálně paráda.
Osudová láska Jany Eyrové (2006) (seriál)
Velmi dobré, nadprůměrné.