Recenze (52)
Příběh služebnice - June (2018) (epizoda)
Zatím nejlepší díl. Začátek byl strhující.
Žít (2022)
Pěkná kamera, ale k uzoufání nudné dialogy.
WTF: Welmi Trapné Ftipy (2023) (pořad)
Opravdu velmi trapné.
Velké nic (2023)
Opravdu silně na mě dokument zapůsobil. Zpětně nemůžu uvěřit tomu, v čem jsme žili. Až z toho mrazí.
Na západní frontě klid (2022)
Krve tam bylo hodně, to jo, ale obsahově tento film nic moc nemá. Přečtěte si knížku, lidé!
Trol (2022)
Výtečně jsme se pobavili.
Monstrum (2022) (seriál)
Tento seriál by nebyl ani z poloviny tak dobrý, nebýt Evan Peterse a Richard Jenkinse. Jinak se mi líbilo, že se příběh nevyžíval ve vraždách jako takových, ale že se spíš zaměřoval na psychologickou stránku postav.
Rod Draka - Černá královna (2022) (epizoda)
Celkově nic moc díl, spíš příprava na další sérii. Ale posledních 10 minut stálo za to.
Rod Draka - Pán přílivů (2022) (epizoda)
Nejlepší díl. Dokonce se mu dala odpustit i další výměna herců.
Bábovky (2020)
Na český film dobrý 👍 Lepší průměr. Párkrát jsme se i zasmáli, herecké obsazení bylo fajn, takže tak.