Recenze (300)
Zachraňte Willyho! (1993)
Taky bych chtěla kosatku... :(
Deník Bridget Jonesové (2001)
Věc, která pobaví ať už máte zrovna dobrou náladu, či se utápíte v depresích. Krásná komedie s inteligentním humorem, příjemným hereckým obsazením a skvěle dokreslujícími písničkami. Pro mě jedna z nejlepších komedií..
Vratné lahve (2007)
Fajn Svěrákovský film, ale možná jsem čekala trochu víc... přesto příjemný a zábavný snímek jako vždy...
Bowling for Columbine (2002)
Přestože Moore občas manipuluje s fakty, mnohem víc manipulují Američané sami se sebou i se svými dětmi. Manson, který je v Americe pokládán za minimálně polovičního ďábla, má mnohem více inteligence než lidé, kteří zakazují jeho a minisukně, ale ke zbrani klidně pustí každého, i dítě.
Fantom Paříže (2001)
Pro mě opravdu hodně velké zklamání...
Příběhy obyčejného šílenství (2005)
V konkurenci Štěstí je tenhle film prostě až na druhém místě. Není špatný, ale slyšela jsem, že u nás v Ostravě jsou v divadle Příběhy mnohem lepší :).
Výlet (2002)
Alice Nellis prostě umí... stejně jako "její" herci...
Tmavomodrý svět (2001)
Podobná zápletka jako v Pearl Harboru.Přišlo mi, že bez některých momentů by byl snímek ještě lepší... Takhle je to jen trochu komornější Pearl Harbor se sympatičtějšími herci, ovšem se stejným, až moc na city útočícím příběhem.
Kolja (1996)
Krásný film se zaslouženým Oscarem a hlavně skvělými herci i příběhem.
E.T. - Mimozemšťan (1982)
Tenhle film je prostě klasika! :) A E.T. je opravdový sympaťák ! :)