Recenze (18)
Tiché místo (2018)
Na jednu stranu originální decentní nápad který dokáže zaujmout a donutit vás stínat prsty u nohou napětím... I přesto že se hodně akce nekonalo nenudil jsem se žádnou chvílí, jen by to chtělo více odpovědí na to proč a jak...
Život (2017)
Hodně zajimavých zvratů, čekáte že je to vše nalajnované a dopadne to vše tak jak si od začátku myslíte... ale kdepak :)
Divoká zahrada (2015)
Úžasný nápad a v dnešní době i hodně originální, zase vám to dá možnost přemýšlet o světě a životním prostředí :)
Pátá vlna (2016)
začátek úžasný, velkolepá a v necelé polovině jako by jim došly peníze nebo to převzal jiný režisér, hunger games na jiný způsob, tak zkazit film co měl tak dobře našlápnuto :(
Odpojit (2012)
3 různé příběhym 3 silné zážitky, nejhorší na tom je že se to stále děje.... 5/5.
Blesk (1995)
film zkažený zrychlenými scénami a hlavně finálním závodem, kazí to veškerý dojem, jak z grotesky... .
Paranormal Activity: The Ghost Dimension (2015)
prosím vás skončete to ! skoončete too !! chci vrátit své 2 hodiny času zpět
Křižovatka smrti 3 - Tentokráte v Paříži (2007)
film co neztrácí své kvality ani když se jedná o třetí díl, skvělá hůmorná akce :) hodně povedená celá serie
Čupakabra (2013) (TV film)
odpad je velmi slabé hodnocení, chce to ještě něco pod odpadem :D
Maximální rychlost (2007)
film se dostal očividně někomu kdo nemá vůbec vztah k autům, jednoduše řečeno trapná blbost.