Recenze (21)
Joker (2019)
Slovami Mira Bosáka: nuda, nuda, šeď, šeď.
Perníkový táta (2008) (seriál)
Keby bol seriál kratší o cca 15 - 20 epizód, ktoré slúžili len na natiahnutie na daný počet dielov tak by to bolo za plnú paľbu. takto bohužiaľ "len" za 4.
Insider: Muž, který věděl příliš mnoho (1999)
Prečo to má sakra 2 a pol hodiny? A kto vybral tu otrasnú postapokalyptickú hudbu?
Mys hrůzy (1991)
Prvá hodina sa síce neskutočne tiahne, no potom dej naberie prudký spád, a vy pri sledovaní zistíte že zabúdate dýchať. De Niro tu konkuruje Terminátorovi v najlepšej forme. 80 %.
Irčan (2019)
Nie je to taká spanilá jazda, ako Vlk z Wallstreet alebo Casino. Tu ide o pomalé budovanie príbehu a sondu do duše zabijáka a túžbu po vykúpení. A poviem vám je to paráda. Pozerať na Pacina, ako nadáva svojím podriadeným sa dá dookola, De Niro je pôsobivý ako vždy a Pesci je v úlohe pokojného bossa ešte hrozivejší ako vyšinutý zabiják. Tento film je zrejme posledný svojho druhu, a tak by si ho mal každý fanúšik naplno užiť. Vďaka pán Scorsese!
Hra o trůny (2011) (seriál)
Po posledných dvoch seriách si zaslúži znížiť na 4.
Leon (1994)
Nechutné a predvídateľné.
Blízká setkání třetího druhu (1977)
Zaujímalo by ma, na akých drogách v tom čase Spielberg fičal. Lebo ináč si neviem vysvetliť, ako niekto, kto natočil Schindlerov zoznam, dokáže vypotiť takúto sračku.
Krycí jméno Donnie Brasco (1997)
Veľké sklamanie. Dej na úrovni Blade Runnera - čiže skoro žiadny.
Vetřelec ³ (1992)
Film by možno bol aj za 4*. Ale za tie otrasné efekty ktoré sú horšie než v King Kongovi z 1933 ide jedna dole.